ח"כ אקוניס בריאיון: "הממשלה בתרדמת או בשפה הרפואית: בקומה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אקוניס בריאיון: "הממשלה בתרדמת או בשפה הרפואית: בקומה"

    השר לשעבר ח"כ אופיר אקוניס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את כישלון הממשלה במאבק במגיפתה ואת אמירתה של השרה שקד 'צריך להכיל מתים', "אמירת שקד היא אומללה. כשהיינו עוד בלי חיסונים קיבלנו החלטות לא פופולאריות, אבל הם לא עושים כלום

    צילום: פלאש 90
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר ח"כ אופיר אקוניס התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף את התנהלות הכושלת של הממשלה בקורונה ואמר, "מחדל הקורונה הוא לא רק בנתב"ג. בקרוב אנחנו באי ספיקת מערכת הבריאות".

    ח"כ אוקוניס מתח ביקורת חריפה על האמירה המזעזעת של שקד כי צריך 'להכיל את המתים' ואמר, "אמירת שקד היא אומללה. כשהיינו עוד בלי חיסונים קיבלנו החלטות לא פופולאריות, אבל הם לא עושים כלום. 'תו שמח' נהפך ל'תו העצוב".

    אקוניס הוסיף ותקף את כישלון הממשלה ואמר, "הממשלה בתרדמת או בשפה הרפואית בקומה, לצערי גם בימים באלה הממשלה לוקה התרדמת או בחוסר מעש משווע והאמירה של שקד זה שפל המדרגה".

    על המצב הביטחוני המתוח מול איראן וחיזבאללה בצפון אמר אקוניס, "הממשלה תלויה בערבים, מבצע כמו צוק איתן או שומר החומות יכול לצאת? הרי הורביץ אמר שיש מקום להעמיד את חיילי צה"ל לדין. הם כובלים את ידי הממשלה גם מירב מיכאלי שקראה לאימהות לא לשלוח את ילדיהם לצה"ל, ורע"מ עם מועצת השורא".

    אקוניס הבהיר כי המצב כיום קשה יותר מתקופת אוסלו בשל התלות של הממשלה בידי המפלגות הערביות, "כשהממשלה קמה בתמיכת רע"מ, מרצ, והעבודה, הם כובלים את ידי מערכת הביטחון. הם מאיימים בפירוש, שאם נצא למבצע צבאי – הם יפילו את הממשלה. גם בתקופות אוסלו לא היו דברים כאלו".

     

     



    0 תגובות